torstai 4. heinÀkuuta 2019

Craftaamon haaste #3 / 2019

💜 💜 💜 💜 💜

Craftaamon haaste #3 / 2019
 

Haasteena tĂ€llĂ€ kertaa MINÄ!

Inspiroidu haasteesta ja tee paperiaskartelutyö!
Osallistumissohjeet postauksen lopussa!
#minÀ

Tervetuloa mukaan

Nanna


💜 💜 💜 💜 💜

Tervetuloa tutustumaan Craftaamon taitavaan Design Team'iin.
He ovat myös inspiroituneet kesÀstÀ!

 
  TĂ€mĂ€ kertoo aika hyvin minkĂ€lainen olen. Olen aikamoisessa kuplassa kun olen luova eli askartelen. Olen tĂ€ysin omassa maailmassani, ÀÀnettömĂ€ssĂ€ sellaisessa. En edes kuuntele musiikkia koska se hĂ€iritsee. On vaan niin ihanaa olla puhumatta ja olla luova.TĂ€llöin lopputulos on kaikkein paras.

Ann-Mari Jaala
 If you see ME less, I’m doing more.
 TĂ€mĂ€nkertaisen haasteen aiheena olen minĂ€... joka on parhaillaan kesĂ€loma-fiiliksissĂ€... joka nauttii auringon lĂ€mmöstĂ€ ja valosta... joka asuu merikaupungissa ja rakastaa merta... ja joka pÀÀtti yhdistÀÀ nĂ€mĂ€ kaikki tĂ€mĂ€nkertaiseen haasteeseen.

 Riikka Kovasin
 
Kolmannen haasteen aiheena oli "minÀ". SkrÀppisivu olisi toki ollut kiva tehdÀ, mutta jotenkin koen, ettÀ sekatekniikkatyöt ovat eniten minua. Rakastan myös korkeita, kapeita gotiikan muotoja, joten valitsin pohjaksi kapean ja pitkÀn kanvaksen ja tein siihen "kukkahattutÀdin". Kukkien tosin piti olla enemmÀnkin seppeleenÀ ja viestimÀssÀ ilosta, mutta toisin kÀvi. Mukana tietenkin myös mm. sakset, vetoketjun vedin ja kyniÀ. LisÀÀ juttua työstÀ omassa blogissani!

 Heidi Kortesoja

TĂ€hĂ€n työhön olen tallettanut rakkaita muistoja IsĂ€stĂ€ni joka nukkui pois 11.v sitten. TĂ€ssĂ€ minĂ€ pikkutyttönĂ€ Joulupukin kanssa, joka olikin...arvatkaa kuka 😉?
 Taru Jehkonen
PÀÀtin tehdÀ TN vihkoon aukeaman, joka kertoo lyhyesti ja ytimekkÀÀstÀi mitÀ minÀ eli Taru olen. Tuore kuva kesÀkuulta yhdistettynÀ tiedoilla.

 đŸ’œ 💜 💜 💜 💜

Osallistua voit 28.7.19 klo 24.00 asti.

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan: 
Upea planner setti - ovh 43,90€


  💜 💜 💜 💜 💜

Osallistua voit kahdella eri tapaa:
 
 JOKO 

 LiitĂ€ kuvasi Craftaamon facebook ryhmÀÀn HAASTE osioon

TAI  

Julkaiset työsi kuva avoimessa foorumissa (blog, insta, face tms)
ja liitÀ kuvastasi linkki tÀhÀn alla olevaan Inlinkz kautta.

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti