torstai 9. elokuuta 2018

Craftaamon kauppiaat osa 7: Nannan Paperi & Helmi

https://www.facebook.com/Nannan-PaperiHelmi-1403943649876387/?ref=br_rs


Olen Nanna Snabb ja yritykseni nimi on Nannan Paperi&Helmi.

Yrittäjyys minulla on veressä, sillä olen kasvanut yrittäjäperheessä ja myös mieheni on yrittäjä
Sama yrittämisen henki kasvaa myös lapsissamme – kaksitoista vuotias tyttäreni Sanni on jo mukana auttamassa järjestämilläni kursseilla, tapahtumissa ja kaverisynttäreillä. Lisäksi hänestä on kiva askarrella ja tehdä puodille mallitöitä. Myös yhdeksän vuotias poikani Jussi on tekemisessä mukana.



Kiinnostuksen käsillä tekemiseen olemme veljeni kanssa perineet äidiltämme, ja käsillä tekeminen on aina ollut osa elämäämme. Veljestäni tuli puuseppä ja minä olen koulutukseltani mm.vaatetusartenomi. Artenomin tutkinnon lisäksi minulla on mm. kaupallinen koulutus. 

Aloitin koru- ja helmiharrastuksen 2000-luvun alussa, ja Sannin syntymän jälkeen ryhdyin koru- ja helmiharrastuksen ohella tallentamaan perhemuistoja skräppisivuihin.  Vuosia sitten olin mukana omistamassa Ilona Decoa, ja siitä ajasta taisi jäädä kipinä kytemään oman askartelupuodin perustamiseen. Tämä unelma toteutui tammikuussa 2014, jolloin perustin Nannan Paperi&Helmi –nimisen yrityksen ja avasin sille perinteisen kivijalkapuodin Ikaalisiin.

Nannan Paperi&Helmi sijaitsee ihan 3-tien läheisyydessä, Ikaalisten sisääntulon vieressä. Puodin osoite on Kortteenkatu 1, 39500 Ikaalinen.  Puotini on avoinna arkisin klo 10-17, lauantaisin klo 10-14 sekä sopimuksen mukaan. Aukioloajat joustavat tarpeen mukaan, sillä asun aivan puodin lähellä ja palvelen ohikulkumatkalla olevia vaikka myöhään illalla!



Nannan Paperi&Helmestä saat tarvikkeet niin kortteiluun, leimailuun kuin kaikenlaiseen askarteluunkin, unohtamatta mixed mediaa ja art journalia ja plannerointia. Korutarvikkeet ja helmet ovat myös edelleen valikoimassa 😄

Puodilla pidetään paljon erilaisia kursseja!
Luonani vierailee myös ystävä-/naisporukoita sekä yhdistyksiä viettämässä iltaa ja nauttimassa käsillä tekemisen ilosta. Lisäksi puodillani järjestetään kaverisynttäreitä, joista itse tykkään aivan erityisen paljon. On hieno nähdä kuinka lapset innostuvat tekemään vaikka mitä hienoja juttuja! Samalla kädentaidot vahvistuvat ja kotiin viemisinä on paitsi kivoja itse tehtyjä töitä myös mukavia elämyksellisiä muistoja.

Olen aina ollut ahkera askartelutapahtumissa kävijä. Tapahtumat & kurssit ovat minulle tärkeä henkireikä, sillä silloin saan kerrankin askarrella ajan kanssa, olla ystävien seurassa ja nauttia vain kiireettömyydestä. Koen myös, että näin ammattinikin puolesta on aina hyvä oppia ja kokeilla uusia juttuja.

Pitkäaikainen haaveeni on ollut järjestää oma tapahtuma ja nyt on sen aika. Craftaamo on tulossa 💓

Olen myös puotini kanssa mukana erilaisissa tapahtumissa ja myös sieltä kautta olen saanut paljon uusia ystäviä ja toivonkin että rohkeasti tulette moikkaamaan ja ottamaan hihasta kiinni – on hienoa saada tavata teidät kasvotusten – 

a toivotankin sinut sydämellisesti tervetulleeksi seuraavaan tapahtumaan eli Craftaamoon!


💓 Nanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti